• Español
  • English
  • Euskara

Lo maravilloso de aprender algo, es que nadie puede arrebatárnoslo. (B.B. King)

Aprender sin reflexionar es malgastar la energía. (Confucio)

Yo no enseño a mis alumnos, solo les proporciono las condiciones en las que puedan aprender. (A. Einstein)

Eso es el aprendizaje. Entender de repente algo que siempre has entendido, pero de una manera nueva. (D. Lessing)

La actividad más importante que un ser humano puede lograr es aprender para entender, porque entender es ser libre. (B. Spinoza)

La educación es el arma más poderosa que puedes usar para cambiar el mundo. (N. Mandela)

El propósito general de la educación es convertir espejos en ventanas (S. J. Harris)

Si un niño no puede aprender de la forma en que enseñamos, quizás deberíamos enseñar como él aprende (I. Estrada)

El aprendizaje es experiencia, todo lo demás es información (A. Einstein)

La mayor señal del éxito de un profesor es poder decir: 'Ahora los niños trabajan como si yo no existiera. (M. Montessori)

El principio de la educación es predicar con el ejemplo. (A. Turgot)

Donde hay educación no hay distinción de clases. (Confucio)

¡Estudia! No para saber una cosa más, sino para saberla mejor. (Séneca)

Es imposible educar niños al por mayor; la escuela no puede ser el sustitutivo de la educación individual. (A. Carrel)

La buena didáctica es aquella que deja que el pensamiento del otro no se interrumpa… (E. Tierno Galván)

Excelente maestro es aquel que, enseñando poco, hace nacer en el alumno un deseo grande de aprender. (A. Graf)

Los niños son educados por lo que hace el adulto y no por lo que dice. (C. G. Jung)

Un profesor trabaja para la eternidad: nadie puede decir dónde acaba su influencia. (H. Adams)

La mejor enseñanza es la que utiliza la menor cantidad de palabras necesarias para la tarea. (M. Montessori)

Profesor: que te ilusione hacer comprender a los alumnos, en poco tiempo, lo que a ti te ha costado horas de estudio llegar a ver claro. (S. Josemaría)

43344
Select Page

Joan den martxoaren 14 eta 15ean, Harvard-eko irakaslea eta Floridako Nazioarteko Unibertsitateko “Visible Thinking” programako zuzendaria den Angela Salmon Eskibel Ikastetxean izan zen Eraingo, Eskibeleko eta COAS-eko beste Ikastetxe batzuetako irakasleei Harvardeko Zero Proiektuko (2008) David Perkins eta Howard Gardner ikertzaileek garatutako Pentsamendu Ohituren inguruko heziketa emateko.
Errazak diren kognizio estrategiak azaldu zituen: ikasleei galderak edo baieztapen irekiak eginez hauen garuna mugitzeko balio dute.

16 ohituratan oinarritzen den metodologia honetan sakondu dugu ikastaro honi esker, tema, oldarkortasuna kontrolatzea, ulertzeko entzutea, enpatia eta malgutasunez pentsatzea izanik ohitura horietako batzuk. Gure ikasleek XXI. mendeko lau gaitasunak (sormen almena, pentsamendu kritikoa, komunikazioa eta lankidetza) jasotzea, garatzea eta lantzea izanik helburua.
Gure ikastetxeek 2 urte daramatzate TBL eskoletan 16 Ohiturak era integratuan barneratzen. Metodologia hau Pentsamendu Ohituren bidez garatzen da.
Bi metodologia hauek, hau da, TBL eta Pentsamendu Ohiturak, ikastetxeak garatzen duen diseinuarekin eta oraintsu Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak garatu duen Heziberri 2020 Planarekin bat datoz.

Angela Salmon

Salmon Doktorea Floridako Nazioarteko Unibertsitatean Hezkuntza Saileko irakaslea da. Gainera, Harvardeko Unibertsitateko Udako Ikastaroetako zuzendaria da.
Bere Harvardeko Zero Proiektua ikerketa askoren oinarrian dago. Bere esfortzuak “Zero Proiektuko” sortzaile David Perkins-ek eta “Visible Thinking” programako erantzule nagusi Shari Tishman-ek kontuan izan dituzte. Kognizioaren eta hizkuntzaren inguruko interesari esker haurren garunaren, metakognizioaren, hizkuntza garapenaren, lehen urteetako hizkuntza eta artearen, irakaslearen diskurtsoaren, Lehen Hezkuntza eta Haur Hezkuntzako irakurle-idazle garapenaren eta praktika komunitateen inguruko proiektuak zuzentzea ahalbidetu dio.
Salmon doktoreak hainbat argitalpen eta aurkezpen egin ditu nazioartean eta Floridako “Visible Thinking” proiektuaren zuzendaria izateaz gain, Latinoamerikako “Literacy Development for the International Reading Association” batzorde ezaguneko burua izan da.